Temps difícils
La inclusió requereix una gran interdisciplinarietat a partir dels diferents mestres de l'escola, de l'EAP, del CREDA i d'altres serveis...
Para qué sirven las TIC
«Stop» a l’statu quo sexista escolar
Sembla un anacronisme el fet de continuar-nos preguntant sobre la possibilitat dæeducar igual els nens i les nenes. Això no obstant, un...
L’escola: un sistema viu
En el present article, s'hi explica una història d'un grup de nens i nenes que desitjaven intensament ser reconeguts i formar part d'un ...
Una experiencia «estadística»
Construint coneixement de forma compartida
Entre el professorat, es parla habitualment de la necessitat de coordinar-se, de prendre acords de forma. Quan parlem de treball en equip...
EN LÍNI@: Què en penses, sobre els horaris escolars?
El debat sobre els horaris i la conciliació laboral i familiar afecta de ple la distribució dels temps acadèmics. Com són els horaris...
Congreso de Educación Pública, una red horizontal
Congreso de Educación Pública, una red horizontal Anna García González Maestra de educación infantil en la escuela Auditori, ...