Epílogo: La participación de niñas y niños en el gobierno de la ciudad: un desafío y un recurso
La ciutat que s’ha anat desenvolupant en els últims temps ha tingut en compte, exclusivament, les necessitats dels ciutadans amb mé...
Andalusia: espais educatius sostenibles i saludables
Una mirada interdisciplinària des de la formació del professorat Yajaira Grao Moral Javier García Blanca Irene Castañeda Cazorla C...
Investigación y educación musical de 0 a 3 años
Novetats editorials
La organización de un centro de formación del profesorado
La organización de un centro de formación del profesorado Mariano Real Pérez Los centros de formación del profesorado tienen como ...
Biblioteca de Aula: Lumino city
BIBLIOTECA DE AULA Lumino City www.luminocitygame.com A pesar de tener una apariencia de cuento infantil, la propuesta de esta historia e...
«Jo»: parlem de nosaltres a través de l’art
Com podem dir alguna cosa de nosaltres mateixos mitjançant el llenguatge plàstic? Aquest serà el tema del taller «Jo»...
RespirArte: El meu col·le també respira
RespirArte: El meu col·le també respira Repensant l’escola des de l’art i la ciència Cristina Alba Pérez-Rendón, ...