Una mirada a la educación desde las competencias básicas y las inteligencias múltiples
A los docentes nos interesa saber qué hemos de enseñar, qué debe aprender el alumnado, qué áreas/materias entran en el currículo, c...
Avaluació psicopedagògica. Crits i cants
Cada vegada són més nombroses les veus que criden a favor d’una educació inclusiva que no acaba d’arribar. L’av...
La forma i el fons ideològic de la LOMCE
És tan present la formació a l’etapa 0-3 als estudis universitaris com a l’etapa 3-6?
La necessitat de poder disposar de mestres ben formats és una qüestió considerada, cada vegada més, clau per millorar la qua...
Descobrir la comunitat, una estratègia per treballar la competència global
Descobrir la comunitat, una estratègia per treballar la competència global M. Mercè Torroella Sanchez, Lluís Pagès Pons En el...
L’avaluació de les innovacions educatives
La innovació educativa és percebuda, avui en dia, com una estratègia fonamental de la millora de la qualitat educativa. Un centre...
Para redondear
Família i escola, una complicitat imprescindible
Les escoles que posen tot el seu esforç a oferir oportunitats diverses per a l’aprenentatge i que creen llocs motivadors, segurs i en els...