Del lector al docent en la lectura digital
L’article que presentem se centra en les reaccions dels estudiants en referència a la lectura d’obres digitals. S’hi mostren ...
L’educació infantil i la lluita contra la pobresa infantil
La investigació evidencia que des dels primers anys s’obren escletxes en les capacitats cognitives i no cognitives entre infants d’...
L´escola, lloc per a la identitat d´una població
L’escola Mestres Munguet-Cortés de Vilanova del Vallès és la materialització d’una il·lusió comp...
Humor i reconeixement de l’altre
L’acollida i el reconeixement de l’altre es concreten sempre en intervencions reals i sovint puntuals al llarg de la jornada escolar. &Ea...
Redissenyem les reunions amb les famílies per fomentar complicitats
Els centres educatius s’estan transformant per adaptar-se a les demandes de la societat actual i per acollir les necessitats de les famíl...
Escola offline
Amics, coneguts i saludats. En aquesta secció, m’atreveixo a aixecar la mà per preguntar, dubtar i opinar en veu alta sobre les co...
Amb les famílies: Començar a escriure. El tipus de lletra és important?
Victoria Jiménez, Associació SIMROMI (dones gitanes). Si la mare canvia, tot canvia
És una Dona Gitana. Així, sí, amb majúscules. M’admira la força del seu discurs, la dignitat amb què p...