Investigamos para Comprender: propuestas de indagación
Investigamos para Comprender: propuestas de indagación Albert Díez Vañó Investigar para Comprender es una manera de proponer apren...
Ministeri sense nord
Com ja sabem, el BOE de 30 desembre de 2020 va publicar la LOMLOE. La tramitació va ser llarga i va permetre que els diferents sectors in...
L’educació en temps de crisi sanitària
L’impacte de la pandèmia provocada per la covid-19 ha canviat el món i alguns aspectes de la nostra vida. El futur és incer...
L’aula, els fogons d’una escola
Ara més que mai podem gaudir d’una gran oportunitat de somiar, planificar i executar una nova escola més adequada a les necessitat...
Què vol dir ser una persona refugiada?
L’objectiu d’aquest article és presentar una experiència de la utilització d’històries digitals a l&rsqu...
Notícies d’interès
Compassió
Només quan s’està al costat d’algú, amb el desig de voler-se’n fer càrrec, es pot tenir compassió...
Som artistes
Durant el curs 2013-2014, l’escola Joan Maragall, de Lleida, va convertir-se en un museu on cada curs o cada cicle treballava un artista ...