#VerdaguerObert
#VerdaguerObert Mantenir el vincle durant el confinament mitjançant propostes diàries Mari Paz González Muñoza, Anabel Ramos Rodr&...
La integración de las niñas y los niños con necesidades especiales en el aula
¿Cómo podemos utilizar los intereses del alumnado para ayudarle a que realice aprendizajes con ...
¿Cómo podemos utilizar los intereses del alumnado para ayudarle a que realice aprendizajes con sentido y valor personal? Mariana Solari M...
Aquí juguem, i allà aprenem? Una educació infantil que ho tingui tot
Andrea Khalfaoui Larrañaga Investigadora postdoctoral a la Universitat de Deusto andrea.khalfaoui@deusto.es En una escola bressol d’Edimb...
Com es pot establir un diàleg constructiu amb l’alumnat?
La secció «Filosofem» ha arribat a port. Hem navegat durant molt de temps per les aigües de les publicacions de Graó i ...
L’entorn més educatiu
El projecte comunitari ens ha permès constatar com la feina realitzada en xarxa millora el reconeixement, la convivència i les oportunit...
L’ensenyament de la història en un centre bilingüe
Aquest article presenta una experiència didàctica per a tercer de primària desenvolupada al CPEIP San Miguel de Noáin (Nav...
El plaer d’aprendre
Estudis recents en neurociència expliquen les bases biològiques sobre per què és important associar les experièncie...