Infancia pobre, infancia invisible
Durante el último siglo ha habido un esfuerzo para mejorar las condiciones de la infancia y con no pocos éxitos: cuidados de la salud y...
Aprendre amb les arts. Relacions i connexions
Equip de l’Escola Lluís Castells, Gloria Jové A l’Escola Lluís Castells, de Riudaura, en col·laboració amb la Uni...
De l´acció adaptativa saludable a la transformació amb benestar
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Eider Garde: «El paper de les educadores infantils no és el de donar instruccions, sinó el d´...
Eider Garde: «El paper de les educadores infantils no és el de donar instruccions, sinó el d’acompanyar les famílies perqu&#...
Lideratges que transformen l’escola
L’escola sola no pot, ni tampoc una direcció escolar, compartir els lideratges que aconsegueixen implicar-hi uns altres actors i unes alt...
Els deures escolars
La CEAPA recull, des de fa temps, les queixes dels pares i mares sobre els problemes i tensions que aporten els deures escolars a casa. H...
Núm. 151: Els aromes. El veritable gust dels aliments.
Amb les famílies: Espais d´aprenentatge i de joc lliure