Comer verdura, sin conflictos.
Innovar a primària (6-12): Montessori?
Innovar a primària (6-12): Montessori? Daniel Cañigueral Viñals La paraula Montessori és molt coneguda i a cadascú li evoca d...
Tot observant
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Creació i lectura a partir de l’art
El programa Llenguatges del coneixement pretén potenciar l’impuls d’experimentar, és a dir, de crear per conèixer o d...
La recomanació de…
Embranzida de futur. Fem camí cap al canvi!
Aquest temps de confinament obligat també ha representat una oportunitat de reflexió pedagògica a la ZER L’Oliver. Han esta...
Què és el trauma per adversitat en la infància primerenca?
Què és el trauma per adversitat en la infància primerenca? Mercedes Moya Herrero, María Martín Titos, Pilar González Mor...
La construcción de un ámbito de investigación escolar sobre el conflicto, la violencia y la gu...
El punto de partidaEl ámbito de investigación escolar que vamos a describir surge de la necesidad de dar una respuesta curricular adecu...