Reciclar paraules
L’escola Puig Segalar, de Viladamat (Alt Empordà), integrada a la ZER Tramuntana, té molta cura de les relacions interpersonals i ...
Cómo organizar un proyecto interdisciplinario
La metodologia dels projectes interdisciplinaris ja fa molts anys que es porta a terme en diferents àmbits educatius. Això comporta que...
Más artes, por favor
La supervivencia de las artes en la educación no está asegurada. Consideradas como un divertimento y un "saber" prescindible, cualquier...
D’«Eduqueu les criatures!» a «Qui els va parir!». Un fenomen mediàtic interessant.
½Eduqueu les criatures!+, a la ràdio, i ½Qui els va parir!+, a la televisió, constitueixen una fórmula balsàmica que, amb dosis d'h...
Tres mals usos de l´expressió «nivell de competència curricular»
El nivell de competència curricular (en endavant, NCC) es configura com allò que l’alumnat domina, sap fer, té adquirit o, ...
La quantitat i…, quantitat de significats!
El panorama relacional de les criatures canvia intensament amb l'arribada a l'escola. Passen a formar part d'una societat en petit, en la...
La família en i amb les biblioteques (o a l’inrevés)
Cada cop hi ha més biblioteques que ofereixen activitats per a famílies amb infants petits. En algunes es va teixint una veritable comp...
Valorar el tiempo libre