La ventana de Dalí
La visión de un cuadro o de una escultura nos sugiere situaciones y personajes poco habituales. Una pintura puede ser el punto de partid...
Amb les famílies: El compromís de la família amb l’escola
La gestió de la convivència al centre autònom
L'autonomia de centres ens ofereix grans possibilitats de generar uns processos de gestió de la convivència que puguin disposar al màx...
Fem nostre el pati
Repensem el pati de l’escola Sant Salvador és un projecte que busca transformar el pati de l’escola a partir d’una prà...
Model ACCEDU: una experiència d'educació inclusiva i convivència escolar
Model ACCEDU: una experiència d’educació inclusiva i convivència escolar Quan es produeix un esdeveniment de discriminació i...
Disseny d’itineraris d’aprenentatge a través de les càpsules
Disseny d’itineraris d’aprenentatge a través de les càpsules Alba Castelltort Valls, Esther González de Vicente Les quinze ...
A poc a poc i bona lletra.
Sovint, un dels mals de cap de les famílies (i dels mestres) és saber a quina edat han d'aprendre a llegir i escriure els infants. En a...
Sobre la qualitat dels projectes de gestió i com s’avaluen.
L'educació infantil està enfrontada a una situació ambigua en els darrers temps. D'una banda, està experimentant un creixement sostin...