A l’escola amb lluentons!
La formació a través de l’intercanvi d’experiències i l’aproximació entre unes escoles i unes altres, co...
Les TIC, eines per a la personalització de l´aprenentatge
Tot és igual i diferent
A què ens referim quan parlem de les pedagogies del segle XXI? Al meu llibre (Carbonell, 2015), parlo d’aquestes vuit: no institucionals,...
¡Motor en marcha!
La dislèxia. Obrir la mirada
Parla de dificultats en l'aprenentatge espanta tots els pares i mares. L'autora ens explica com detectar la dislèxia, però també ens h...
«No estoy de acuerdo con sus vidas»
«No estoy de acuerdo con sus vidas» Cuando se habla con el profesorado sobre los y las adolescentes, surgen las siguientes dudas: ¿es n...
«De mayor quiero ser…». La argumentación oral (y escrita) paso a paso
«De mayor quiero ser...». La argumentación oral (y escrita) paso a paso Montserrat Vilà Santasusana, Joana Medina Mayol El art...
La immportàcia del treball competencial a les aules
Entendre el treball competencial a les aules seria la clau perquè tot l’alumnat tingués cabuda a la nostra escola mitjançan...