Raíces y escuela
Sin raíces no hay alas. (Bert Hellinger)Estas palabras de Bert Hellinger nos ayudan a pensar en nuestro cometido como institución educa...
De l’ou a la papallona
El mes de gener de 2011, ja fa quatre anys i mig, vam començar a publicar mensualment un «flaix», un article breu que proposava div...
L’escola oberta a la ciutat
En aquest article, l'autora ens hi presenta una experiència en què els serveis culturals de la ciutat i l'escola sumen esforços per pr...
Literatura infantil i autoestima
La lectura exerceix efectes positius en el creixement dels infants. Quan llegim som capaços d’emocionar-nos, de gaudir, de distreure&rsqu...
Criar en el present
A qualsevol edat podem jugar amb «Pébili»
Som un grup de treball format per persones de dos centres educatius ûl'un rural i l'altre urbà, l'un públic i l'altre privatû i de ni...
Lenguaje computacional: otra forma de comunicarse y conectar aprendizajes
Lenguaje computacional: otra forma de comunicarse y conectar aprendizajes Incorporar un nuevo lenguaje en primaria, en este caso el de la...
Claudio Naranjo: «Qui sap més d’educació són els educadors»
Qualsevol professional que entengui l’educació com un procés continu per assolir el desenvolupament humà coneix les aportac...