No es pot tolerar!
Cinquè de primària. Una picabaralla verbal entre dues nenes mentre tornen del pati acaba amb aquesta afirmació contundent: «...
Cuinar un poema: aliment per a tothom
La poesia és la gran oblidada de les aules, però ofereix una quantitat il·limitada d’eines per promoure la lectura i la cre...
¿Cómo dirigimos los propios procesos de aprendizaje?
La consciència fonològica: amb petites dosis n’hi ha prou
La consciència fonològica ha entrat amb força a les aules, i la rapidesa mateixa amb què s’implementa genera molts d...
EN LÍN@: Com fomentar la lectura?
Les darreres avaluacions i els estudis realitzats fa poc indiquen que les competències relacionades amb la lectura no acaben de tenir el...
L´ètica i la docència. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes… Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista ...
Horaris acadèmics i ritme biològic del cervell dels adolescents
En aquest article es descriuen quines són les particularitats del cervell adolescent que afecten la confecció dels horaris, i es propose...
No vol menjar ni carn ni peix