Entrelazar recorridos
Como los recorridos vitales personales, las tiras de papel se entretejen, dan vueltas sobre sí mismas, se enredan, se rompen, avanzan y ...
Sobre el proceso de Bolonia: percepciones y algo más
En los últimos meses, hemos asistido a muestras de oposición al proceso de convergencia hacia el espacio europeo de educación superior...
La mort i el dol a l’escola: fent lloc a la vida
En aquest número de Guix tenim interès a fer una instantània de la situació actual destacant aspectes claus i antecedents ...
Homosexualitat i família a l’escola infantil.
El següent article, presenta un material fotocopiable per a les famílies relacionat amb experiències educatives, en concret, aquest t...
Máster de secundaria: ¿solo un punto de partida?
Ara que hem deixat enrere el CAP i que la formació inicial del professorat de secundària ha estat ascendida a la categoria de màs...
Contextos d´activitat, experiències d´aprenentatge i trajectòries personals
Les experiències d’adquisició de coneixements que viuen els infants i els joves quan participen en múltiples contextos d&rs...
Llegir i escriure amb esperit mironià
Joan Miró definia el seu treball com el d'un jardiner. Deia que cal madurar les idees, deixar passar el temps. Miró s'apassionava i man...
Aprender a leer con la lectura compartida