Aprenem a jugar a escacs (segona part)
Presentem aquí la segona part de la proposta didàctica començada al número de juliol-agost. En aquest lliurament, ens cent...
LOMCE: que no ens aixequin la camisa!
Reflexions i comentaris recollits al web www.grao.com després de la lectura de l’article «LOMCE: que no ens aixequin la camisa!&raq...
Els bessons i el rei destronat
Una visió personal i intimista de l'arribada i l'alletament d'uns bessons en una família on ja hi havia un infant.
En la acción comunitaria hay improvisación, pero no todo se improvisa
En els processos d’acció comunitària la improvisació és necessària, però la planificació &eacut...
El Muro de Berlín y su contexto patrimonial.
Alguns dels meus llocs de lectura
Francesco Tonucci es fa aquesta pregunta: «Pot un adult que no escriu ensenyar de llegir als infants?». I nosaltres podríem complem...
Sentint la música: Taller per a famílies, infants i mestres
Els humans som éssers musicals i emocionals per naturalesa. Des de petits, reaccionem davant dels diferents ritmes i entonacions, fet qu...
Glosar a l’escola primària?
Glosar és una activitat comunicativa tradicional, actualment en vies de revitalització i reformulació a Catalunya. Coneguda en altres ...