Altar de muertos: una práctica educativa globalizada
Altar de muertos: una práctica educativa globalizada Jordi Serarols Boada, Xavier López Ortín El altar de muertos, en el marco del Proy...
Gemma Sebares-Valle, arqueòloga i divulgadora: «Ensenyar com es podia ensenyar història era tot u...
Una autodefinició: Entusiasta, enamorada de l’arqueologia i la història i addicta als reptes. Un lema de vida: Els canvis també s...
Google Forms i QR: cadenats digitals. Una experiència desafiadora
L’app smashing ha arribat a casa nostra per quedar-s’hi. Combinar aplicacions diferents ens obre un món de possibilitats. Descobrir...
Va de… les emocions a l´escola
Va de... Les emocions a l’escola Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip... al que fem de ...
Formar lectors aventurers
La bretxa entre una formació escolar sobre l’estructura narrativa restringida i la complexitat d’aquest recurs a la literatura infa...
Retrat audiovisual
La creació d’un retrat audiovisual és una experiència interdisciplinària que uneix literatura i art i que transcende...
Trastornos del espectro autista y calidad de vida
Las personas con trastornos del espectro autista (TEA) manifiestan graves dificultades para expresar necesidades, deseos, nivel de satisf...
El galliner a l’escola
L'activitat que presentem consisteix a incubar ous, fer néixer pollets i muntar un galliner. Hi participen els nens i nenes de cicle ini...