“Això sembla una fonda…!” (pero no ho és)
Esperàvem que ens parlessin d'organització, d'espais comuns i de tasques. Però el que ens escriu aquesta família és molt més intere...
Mapas animados en el aula con Tripline
A qui li toca seguir el conte?
Aquest article té l'origen en una experiència realitzada al llarg del curs 2003-2004 en formació de coordinadors d'aules d'informátic...
Material per l’alumnat: El teatre i la dansa, juguem i aprenem
Trencar el tabú de la lentitud
El moviment Slow (slow food, slow cities, slow sex i ara slow education, l'educació lenta) creix des de fa vint anys a un ritme imparabl...
Tastets d’educació.
Bona part de la nostra trajectòria professional l'hem dedicada a la pràctica docent en el món rural i, al mateix temps, hem après tot...
Recursos per a la pràctica: Experimentar amb materials.
Les criatures dæeducació infantil tenen una tendència natural a manipular, a explorar, tot observant læentorn i els canvis que sæhi ...
Hazle la ropa en casa