Alumnado con discapacidad visual
Una gran part dels aprenentatges que els infants realitzen des que neixen es produeixen a través de la visió. En el cas d’alumnat ...
Notas sobre la enseñanza de la historia en Iberoamérica
Què t’agradaria aprendre?
En aquest article, s’hi descriu una experiència que té com a finalitat desenvolupar itineraris personalitzats d’aprenentatge...
“Això sembla una fonda…!” (pero no ho és)
Esperàvem que ens parlessin d'organització, d'espais comuns i de tasques. Però el que ens escriu aquesta família és molt més intere...
Mapas animados en el aula con Tripline
A qui li toca seguir el conte?
Aquest article té l'origen en una experiència realitzada al llarg del curs 2003-2004 en formació de coordinadors d'aules d'informátic...
Material per l’alumnat: El teatre i la dansa, juguem i aprenem
Trencar el tabú de la lentitud
El moviment Slow (slow food, slow cities, slow sex i ara slow education, l'educació lenta) creix des de fa vint anys a un ritme imparabl...