La fàbrica de les emocions
Per què no mirem les festes com una fàbrica d’emocions i n’aprofitem el potencial per contribuir a desenvolupar compet&egrav...
Disseny de programes d’orientació educativa: cap a una gestió ètica del risc a l’escola
Disseny de programes d’orientació educativa: cap a una gestió ètica del risc a l’escola Ana Murcia Asensio L’orientac...
Nacidos para leer… ¿Se nace o se hace?
Aprendre més enllà de l’interior de l’escola
Aprendre més enllà de l’interior Mar Hurtado Parras Mestra de l’escola El Roure Gros. Santa Eulàlia de Riuprimer (Barcelona...
Camins escolars: cap a una aula de natura inclusiva
Possibilitar la presència de tot el grup classe en activitats de senderisme escolar tot aprenent i caminant junts és el repte que us pro...
El papel de la educación social en la articulación de proyectos educativos comunitarios
La ciudad como proyecto educativo[...] de la mano de la sociedad del conocimiento y la información estamos entrando en un nuevo paradigm...
El/la docent compromès/esa amb la justícia social
El/la docent compromès/esa amb la justícia social Nina Hidalgo, F. Javier Murillo L’educació és una eina fonamental per legi...
Didáctica de la música en la educación obligatoria: recursos digitales y el caso del karaoke
Profundizaremos en el caso del karaoke, usado des de un punto de vista interdisciplinario y competencial extensible a todas las áreas, m...