Comunicació efectiva a l’aula
Escoltar i sentir són dues activitats diferents. Sentir és un procés físic, que pot ser involuntari. Escoltar, en canvi, &...
Nosaltres llegim, ells llegeixen. ApS i lectura
Dintre d’un projecte d’ApS, els infants d’una escola rural doten tant el seu col·legi com tot el poble d’una biblioteca...
Cura de la petita infància i cohesió social.
L'objectiu del present article és esclarir la relació entre cohesió social i sistema de cura de la petita infància. Aquestes línies ...
Ús dels indicadors de centre
Des del curs 2007-2008, tots els centres de primària i de secundària de Catalunya --tant públics com privats concertats-- apliquen el ...
La educación física y la educación en valores
La educación física y la educación en valores Una perspectiva latinoamericana Rodolfo Rozengardt Universidad Nacional de Avellaneda (Ar...
Lletres de colors
Aquest text recull l’experiència educativa relacionada amb l’aprenentatge de l’ortografia que s’està portant a t...
La evidencia en la práctica: Aprendizaje cooperativo y procesos de indagación colaborativa. Vis...
La evidencia en la práctica: Visitas para aprender juntos Evidencia aplicada Las visitas para aprender juntos son una estrategia didácti...
ConsCiència Històrica: una mirada a les STEAM des de la nostra història
Al present article s’hi mostra una manera diferent d’acostar les competències STEAM a l’alumnat. Consisteix a integrar les ci...