Maria Mercè Contra, mestra itinerant d’escola rural, especialista d’anglès. “Portar aire fresc”...
«Estar a l’escola rural ofereix la possibilitat de treballar amb grups molt petits. Quan hi arribo, sempre m’esperen contents. &Eacu...
La pràctica de la coeducació a l’escola
A partir de constatar la realitat de les escoles, a l'article s'hi argumenta que no hi ha escoles coeducatives. S'hi insisteix en la nece...
Silenci, rodant lipdub!
Què, amb qui i com mengem.
En aquest moment de definició i construcció del nostre projecte educatiu, la comunitat educativa de l'escola Països Catalans, de Lleid...
Entrem dins d’un plànol.
A l'escola Fort Pienc, de Barcelona ciutat, utilitzem l'estratègia metodològica dels projectes de treball com a eina per assolir les co...
Quan el fracàs escolar comença a infantil
Anem a la granja? Durant quants dies? Quan?
Voldria compartir la meva experiència a propòsit de les ½classes verdes+ que s'organitzen periòdicament al nostre país des del parvu...
¡Ah, que la canción; música mexicana en la escuela!
Una canción se cuela en el corazón y permanece en él para siempre.(Armando Manzanero, 2008)Músicas locales, memoria y mundialización...