Restes amb història
L’escola Ítaca de Manresa es defineix com una escola acollidora, que respecta la identitat personal i la diversitat de cadascú, ob...
araArt. Transformar a través de las artes
Presentación del Programa araArt Olga Adroher Boter, Montserrat Payés Marín La escuela catalana ha tenido siempre una rica experiencia ...
En la escuela, ¿es posible una educación lenta?
El objeto de este pequeño artículo es poner sobre la mesa dificultades y oportunidades para poder hacer una reflexión en nuestros luga...
John Abbott: «Els infants han nascut per aprendre, no per ser ensenyats»
Quin és el sentit de l’escola al segle XXI? Per reflexionar sobre aquesta qüestió, John Abbott recula fins a l’origen d...
La Tira
La formació docent en xarxes a Colòmbia
La Xarxa Colombiana per a la Transformació de la Formació Docent en Llenguatge va ser fundada l’any 1998 amb l’objectiu de c...
On han quedat els valors
En aquest article d'opinió, Rosa Guitart es pregunta per què i per a què eduquem.
LOMCE y neoliberalismo