Mediación socioeducativa desde una perspectiva intercultural
Cuando contemplamos la pluralidad cultural como un problemaobjeto , diferencia los diferentes. Una "escuela de calidad" que no sea al mis...
Com t’ha anat avui?
Que hi hagi relació entre l’escola i la família potencia que els infants amb capacitat verbal limitada disposin de recursos per ex...
INDICADORES PARA DETECTAR SITUACIONES PROBLEMÁTICAS
¿Cómo podemos ayudar a los niños y las niñas con dificultades para controlar los esfínteres? Es frecuente que nos encontremos...
Els bons records de la infància
No fa gaire temps, vaig iniciar una collecció de records d'infància que persones del voltant m'han anat explicant. Rememorar bons momen...
Altar de muertos: una práctica educativa globalizada
Altar de muertos: una práctica educativa globalizada Jordi Serarols Boada, Xavier López Ortín El altar de muertos, en el marco del Proy...
Gemma Sebares-Valle, arqueòloga i divulgadora: «Ensenyar com es podia ensenyar història era tot u...
Una autodefinició: Entusiasta, enamorada de l’arqueologia i la història i addicta als reptes. Un lema de vida: Els canvis també s...
Google Forms i QR: cadenats digitals. Una experiència desafiadora
L’app smashing ha arribat a casa nostra per quedar-s’hi. Combinar aplicacions diferents ens obre un món de possibilitats. Descobrir...
Va de… les emocions a l´escola
Va de... Les emocions a l’escola Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip... al que fem de ...