Covid-19 i lletrisme
Covid-19 i lletrisme Daniel Cassany Universitat Pompeu Fabra. Barcelona La covid-19 ha modificat les pràctiques lletrades. Revisem algune...
Victòria Alemany: «L’expressió corporal transforma l’alumnat com si es tractés de màgia»
Victòria Alemany considerava fonamental poder-se moure lliurement per aconseguir desenvolupar-se, tant des del punt de vista professional...
Nuestras ciudades, nuestros niños
La tira
Cinema a l’aula
Segons Esther Gispert (2008): «Una imatge no és mai un món, sinó una imatge del món». Aquesta autora ens parla...
Del voluntariat a l’aprenentatge servei
L’aprenentatge servei (ApS) és una proposta metodològica integral que permet abordar de manera simultània les necessitats a...
Leer para reconocernos
Eso sabido, pero que es bueno recordarEstamos programados biológicamente para hablar, para leer, para escribir, pero es necesario que no...
Las voces de los participantes: pasado y presente de la participación infantil
En aquest capítol es dona veu als nens, nenes i joves que tenen experiència en participació, a partir dels continguts d’una...