A qué necesidades estamos dando respuesta
Partimos de las necesidades de la infanciaEstamos viviendo un momento social complejo y delicado por lo que se refiere a la respuesta a l...
Desmuntant els rumors sobre les vacunes contra la covid-19
Desmuntant els rumors sobre les vacunes contra la covid-19 Noela Rodríguez Losada, Blanca Puig Mauriz, Jorge José Pérez Maceira Es pres...
CoSpaces_Edu, el poder de los videojuegos al servicio de la historia
CoSpaces_Edu, el poder de los videojuegos al servicio de la historia La integración de experiencias inmersivas tiene el potencial de tran...
Conspiración Educativa: trobades per teixir somnis
Conspiración Educativa: trobades per teixir somnis Conspiración Educativa Conspiración Educativa és un moviment de renovació ...
Construir una nova escola per a una nova realitat
Aquest article pretén establir un diagnòstic general de la situació de l’escola i formular-hi propostes de canvi. Partim de...
Els treballs i els dies de l’aula
L’aprenentatge no sorgeix de la instrucció, sinó que els infants, a partir de la seva intersubjectivitat dins l’espai de la ...
Joan Domènech: “L’experiència escolar no ha de ser una cursa”
Mestre vocacional i director de l’escola pública Fructuós Gelabert, de Barcelona, va publicar el llibre Elogi de l’educaci&o...
César Bona: «Hem de donar la millor versió de nosaltres mateixos»
César Bona va saltar de la seva aula a la fama quan va ser nominat al Global Teacher Prize, conegut com el «Nobel» del professorat....