El conte: un recurs per a la integració.
El que s'exposa aquí és el resultat de la tasca d'un grup de mestres de Santiago de Compostel·la. La idea principal va ser la de crear...
Romper el tabú de la lentitud
Joan Domènech (J.D.): Los movimientos de la lentitud (slow food, slow cities, etc.) intentan devolver tiempo a las personas. Este plante...
Espacio para el juego y el descubrimiento
Romper el tabú de la lentitud
slow food, slow citiesCarl Honoré (C.H.): Sin duda. Aprender es una cuestión de ritmo y timing. Los niños necesitan encontrar retos ac...
Martí Prats: «Un bon projecte educatiu ha d´estar preparat per a la diversitat, perquè tothom...
Martí Prats: «Un bon projecte educatiu ha d’estar preparat per a la diversitat, perquè tothom pugui sentir-se acollit i estimat&#...
Daniel Innerarity: «Aprender es gestionar el desconocimiento»
Daniel Innerarity «Aprender es gestionar el desconocimiento» Francisco Luna, Cristina Elorza «La escuela no es una mera prolongació...
Preguntes amb resposta…
Actuar a favor del clima comença per entendre què ens està passant, i també per fer-ho entendre a les persones del nostre entorn. ...
Recomanacions de Bibliomèdia. Rastrejant per la Xarxa. Trobades i convocatòries