L’acollida com a paradigma de formació d’una comunitat.
L'escola és una comunitat formada per persones i estaments diferents. Perquè funcioni correctament, cal que tots i cadascun dels seus m...
La acción como propuesta hermenéutico-fenomenológica para los objetivos educativos y sus conse...
Naiara García de Andoin: «Els infants, a més de saber coses, s’han de formar en valors»
La Naiara té una veu enèrgica. Parla de pressa i no té ni un segon per perdre. Ho notes al cap d’un moment d’estar pa...
Nuevo curso, nuevo informe
Ha empezado un nuevo curso y lo ha hecho junto con un nuevo informe internacional que no deja demasiado bien al sistema educativo españo...
Les famílies a l’escola: això no toca? Espais familiars d’implicació.
La participació de les famílies a l'escola no solament toca, sinó que és imprescindible per mantenir la coherència entre els valors ...
Conoce a tus compañeros
El cos i el moviment, presents a l’escola
Dues mestres de l’etapa 3-6 d’educació infantil comparteixen la seva experiència com a psicomotricistes a l’escola &Ia...
Poliedres animats. Creativitat, matemàtiques i TIC
Mitjançant aquest projecte, l’alumnat aplica els seus coneixements matemàtics d’una manera manipulativa, creativa i cooperat...