Josep M. Farré, mestre de presons. Confiar en les persones
«Fer de mestre a la presó és igual que ensenyar a l’aula. El que té de diferent és l’espai on es fa, que...
Va de llibertat
Humor
“D’ahir i d’avui”, un projecte d’escola, interdisciplinari, intergeneracional i d’aprenentatge s...
En una societat com la nostra, caracteritzada per una pèrdua de valors socials i una manca de comunicació intergeneracional, és n...
Tertúlies literàries dialògiques
Compartir la lectura contribueix a construir el coneixement, atorga valor a la paraula, a l’opinió amb base argumentada i ajuda a crear e...
GUIXdos, núm. 145: Una volta per València.
La present proposta didàctica, al voltant de València, està adreçada principalment als alumnes de cicle superior d'ensenyament primar...
¿Hacia dónde vamos ahora?
¿Hacia dónde vamos ahora? José Fernando Juan Santos Profesor de bachillerato del Colegio Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jos...
Fem poesia
Hem de fer poesia a l'escola? Sí, perquè és un treball gratificant, complet, hi treballem capacitats bàsiques múltiples. Només nece...