Con las familias: Ser espejo de identidades
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria)
Célestin Freinet, un animal polític i pedagògic
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
Avaluació de la funció directiva
En aquest article volem compartir algunes reflexions sobre com el model d’avaluació de la funció directiva pot fer una contribuci&...
Activem el «mode ser» als entorns educatius amb la pràctica del mindfulness
Sempre anem a correcuita. Tanmateix, a les aules ens trobem amb infants que són hereus de l’enrenou que regna al seu voltant i per aquest...
Stephen Ball: ¿Educar o medir? «La educación orientada a pruebas externas limita el desarrollo...
El desenvolupament de les competències en educació física: utopia o realitat?
El model educatiu actual posa l'accent sobre el desenvolupament d'un seguit de competències a l'educació primària. Què implica això ...
Relació i comunicació entre els agents educatius i l’escola en el territori.
La reflexió sobre el treball des de la proximitat, el treball cooperatiu entre els agents educatius i l'escola en un espai concret, l'el...