Kamishibai, más que contar un cuento
Kamishibai, más que contar un cuento Débora Rascón Estébanez Este artículo resume la experiencia interdisciplinar llevada a c...
Música i gènere
Música i gènere L’impacte de la música en els adolescents Sandra Soler Campo Actualment podem escoltar música en qualsevol l...
Complicitats, ajudes mútues i corresponsabilitats
Relacionar-nos amb les famílies ha de deixar de ser una obligació i esdevenir una oportunitat per al centre i l’alumnat. Cal compa...
Naiara García de Andoin: «Els infants, a més de saber coses, s’han de formar en valors»
La Naiara té una veu enèrgica. Parla de pressa i no té ni un segon per perdre. Ho notes al cap d’un moment d’estar pa...
La transformació dels patis escolars: Una proposta des de la coeducació
Són moltes les hores que els infants passen al pati i també són moltes les experiències i els aprenentatges que hi tenen l...
Acceso del profesorado a los institutos públicos y calidad educativa
Som una escola!
Som l'Annabel i la Núria, dues mestres de formació d'adults. Us volem mostrar, modestament, quina ha estat, és i volem que sigui la fe...
“¡Él sólo comería yogures!”