Els coneixements: què ensenyem a l’escola? Què aprenen els nois i les noies?
L'estructura de la nostra mesa responia a la intencionalitat de contestar, o més ben dit de formular, les dues grans preguntes que ens h...
Aprendizaje cooperativo y procesos de indagación colaborativa
Aprendizaje cooperativo y procesos de indagación colaborativa Consigna de la evidencia Contenidos de aprendizaje de la evidencia Construi...
Be a codemaker! Codificació per a infants creatius
Les noves generacions es mouen entre eines tecnològiques que faciliten el seu aprenentatge diari. Normalment, s’aprèn a emprar ein...
«One day – one expression»
Els anys d’implantació del bilingüisme al nostre centre ens han permès detectar-hi possibilitats de millora. Al present artic...
La psicomotricidad y sus vinculaciones sociales e individuales con bases de pedagogía ALMUMC
Narrativas para el cambio
Narrativas para el cambio Ana Rojas, Shalini Arias El trabajo de Fundación porCausa ofrece un amplio material útil para dinamizar el di&#...
Organitzar la internacionalització dels centres educatius
L’any 2017 es complirà el trentè aniversari de la creació del programa universitari Erasmus, el buc insígnia de la c...
Digues que sí a la robòtica
En aquest article d'opinió, M. Concepción Fernández Munín reflexiona sobre la necessitat d'incloure la robòtica com...