Llegir a la parada de l’autobús
L'escola és l'espai on es fa l'aprenentatge de la lectura. Els infants el realitzen a un ritme diferent, perquè hi intervé el grau de ...
Pedagogia “creativa” des de la condició humana.
El present article fa una reflexió sobre una pedagogia que té com a punt de partida la condició humana amb els límits i les possibili...
Avenços, dificultats noves i problemes vells a escola rural actual.
A l'escola rural, s'està assistint a un creixement progressiu de les plantilles de professorat, procés que, paradoxalment, comporta cer...
La educación como restauración
Liliana Alday.
Gestión del conocimiento y calidad educativa: aprendemos como organización
Centros educativos en la sociedad del conocimientoSi nos preguntamos qué quiere decir educar en la sociedad de la información y el cono...
Neuroeducación: tareas con cabeza y corazón
En aquestes línies s’hi presenta una proposta d’activitats per ser realitzades amb alumnes d’infantil i primària, a l&...
Parlem-ne!
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...