Ni sura ni s’enfonsa
És possible iniciar el model de forces a l’educació primària? Francisco José Castillo Hernández, María Rut Jim...
Els Consells Municipals d’Educació: sinergies de participació en les Ciutats Educadores
Els Consells Municipals d’Educació superen el marc de treball dels Consells Escolars municipals –la representació de l&rsquo...
La «buena» comunicación: imprescindible para cuidarnos
Experiències educatives des de les AMPA
Una AMPA és una oportunitat per als pares, les mares i els mestres de treballar conjuntament per l’escola. És una plataforma obert...
Lectura: La croada dels nens
Vull recomanar un llibre trist, un llibre que acaba malament, un llibre on tots els protagonistes moren congelats. Un llibre que parla de...
L’ensenyament de la química…, a la llum d’una espelma
Actualment, la química fa de frontissa de molts altres coneixements científics i els articula; per això s'ha d'ensenyar a tothom. Per ...
Fòrum de les Llengües de Lloret de Mar: una iniciativa en pro de la gestió de la diversitat li...
Les activitats que us presentem en aquesta publicació són el fruit de la tasca pedagògica que les escoles de Lloret de Mar van fer dur...
Del ConTacte amb i sense Tacte
El contacte sempre és una revolució en l'experiència de l'organisme. Educar l'ésser dins d'una collectivitat requereix assegurar que ...