Millorem les nostres capacitats de gestió emocional?
No hi ha emocions «bones» i emocions «dolentes», ja que totes tenen una funció: ens avisen d’alguna cosa i ens pr...
De l’ou com bota a l’ou com balla (o de com ens va fer ballar el cap)
En aquest article, s'hi explica com, a partir d'un fet accidental que ens va passar, amb el grup classe de cinquè B de l'IEA Oriol Marto...
Paraules viatgeres.
De vegades, les activitats que ens plantegem de fer a l'escola superen de molt les expectatives que tenim d'allò que volíem obtenir. I ...
Pistes per a l’avaluació: Una altra avaluació
Entre els múltiples tipus d'avaluació que tenim al nostre abast, hi ha aquella que podem practicar a través de l'observació del joc.
Un nuevo sistema de acceso a la docencia: La propuesta de MIR docente
Ruta urbana: Hacer turismo de letras
Cambiando al servicio de la educación
Grupos interactivos: una opción que transforma el aula
Contexto profesional de la experiencia con grupos interactivosCon cuarenta años de experiencia laboral en el desempeño como profesora d...