La participación comunitaria multicultural en una democracia social y culturalmente diversa: con...
Aquest capítol explica una experiència d’acció comunitària multicultural desenvolupada a Israel. El professor Checko...
La transferibilidad de las evidencias en la práctica educativa
LA TRANSFERIBILIDAD DE LAS EVIDENCIAS EN LA PRÁCTICA EDUCATIVA Todos los que formamos parte de Graó estamos comprometidos con la mejora d...
La voz de las familias con hijos clasificados como NEAE/NEE
La voz de las familias con hijos clasificados como NEAE/NEE Las familias que tienen hijos con afectaciones importantes y están diagnostic...
L’ESTELA DE… ANTON SEMIÓNOVITX MAKÀRENKO
És impossible ensenyar una persona a ser feliç, però sí que és possible educar-la perquè sigui feliç. Nascut el 188...
Grans i petits
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada Experiència de suport entre iguals duta a terme des de 1994, en el transcurs de la qual l...
Quins han de ser els requisits mínims de l´etapa 0-6?
Després de l’experiència viscuda arran de l’emergència sanitària provocada pel covid-19 que ha obligat a tanca...
«Gestió de conflictes a la secundària». La tria de… Mariano Royo
L’art com a vehicle per treballar les emocions
Aquest projecte té com a objectiu principal treballar el sentit de pertinença de grup i les emocions a través de diferents ...