L’ESTELA DE… ANTON SEMIÓNOVITX MAKÀRENKO
És impossible ensenyar una persona a ser feliç, però sí que és possible educar-la perquè sigui feliç. Nascut el 188...
Grans i petits
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada Experiència de suport entre iguals duta a terme des de 1994, en el transcurs de la qual l...
Quins han de ser els requisits mínims de l´etapa 0-6?
Després de l’experiència viscuda arran de l’emergència sanitària provocada pel covid-19 que ha obligat a tanca...
«Gestió de conflictes a la secundària». La tria de… Mariano Royo
L’art com a vehicle per treballar les emocions
Aquest projecte té com a objectiu principal treballar el sentit de pertinença de grup i les emocions a través de diferents ...
Entrevista a Marta Morell, responsable del programa Salut i Escola
Marta Morell és infermera del Programa Salut i Escola i del CAP de Balàfia Pardinyes i responsable de cinc centres d’educaci&oacut...
Alumnos competentes requieren contextos grupales ricos
Les condicions emocionals del professorat
L'article de Miguel Ángel Santos Guerra «Aules com avions», de la secció Fòrum, es va penjar amb temps a la...