Amb les famílies: El paper de les famílies en el procés didàctic.
Si el procés didàctic té com a finalitat transmetre als infants pràctiques culturals que siguin rellevants, les famílies hi han de t...
Aportació del FEAEC a la Jornada de Debat del Consell Escolar de Catalunya. Programa APEI. Comen...
Aprender a través de los ambientes. Una propuesta para una escuela activa y competencial
La formación en práctica reflexiva y los equipos directivos de los centros
Sin lugar a duda, una de las herramientas más valiosas de que disponen los equipos directivos para alcanzar sus objetivos estratégicos ...
Integración de un alumno con dificultades físicas en la ESO
ContextoCaracterísticas del barrioSe trata de una población (37.000 habitantes) del cinturón de una gran ciudad, con fuerte crecimient...
La evaluación de la competencia lingüística y audiovisual
Hoy día, realmente nadie sabe evaluar competencias, salvo indudablemente en la formación profesional.(Perrenoud, 2004)Resulta paradóji...
Animación cultural e intervención comunitaria: dos experiencias
Aquest capítol es desenvolupa al Brasil i ha estat elaborat pels professors Andrade i Drummond. Inicien el capítol mostrant el seu posic...
El desenvolupament ètic de l’escola
El desenvolupament ètic de l’escola Sara Colorado Ramírez L’escola és un sistema obert en què els canvis interns que e...