Com ha quedat l’horari escolar després de la sisena hora?
La sisena hora incideix plenament en l'horari escolar. Les combinacions i les solucions que es podien adoptar eren múltiples. A l'articl...
Rosegar-se les ungles.
Rosegar-se les ungles és l'hàbit més freqüent dels ½produïts per nervis+, encara que n'hi ha molts més, com ara xumar-se un dit, f...
El son infantil.
Proyecto Trabajando juntos. Una experiencia de ayuda entre iguales
Brain Gym: para aprender con todo el cerebro
Webquest y matemáticas
Recordemos que una WQ nos propone una investigación en Internet y unos recursos para poder realizar la tarea que, en su mayoría, se enc...
Aprender a aprender a través de las lenguas extranjeras
La experiencia pedagógica tuvo lugar, durante los años 2004-2006, en el CEIP Pompeu Fabra de Vilanova del Camí (Anoia), que se halla e...
La práctica del teatro-fórum. El grupo comunitario Marias do Brasil
Des de Sud-amèrica, l’autora del capítol ens presenta la tècnica del teatre fòrum, que s’emmarca en les experi...