Acompañar las sexualidades nos pide creatividad
Anna Jeremias Marin, Elisabet Dionis Serna, Noemí Muñoz Pandiella, Laia Ramiro Rubal El acompañamiento a las sexualidades y a las afect...
HEM LLEGIT
Coaching con familias GINER, A.; PÉREZ, G. Madrid. Síntesis, 2021 M’agraden els acrònims; així doncs diré, per comen...
Contextos d´activitat, experiències d´aprenentatge i trajectòries personals
Les experiències d’adquisició de coneixements que viuen els infants i els joves quan participen en múltiples contextos d&rs...
«Fa molt i molt de temps…»
Sessió de filosofia en un grup de segon de primària format per deu nens i onze nenes de 7 i 8 anys al CEIP Ruperto Chapí, de Vill...
Pistes per a l’avaluació: Recordo per què observo?
Comunicació de l’avaluació utilitzant el portafolis
Lluny de ser un procés adreçat a qualificar l’alumnat o a establir classificacions, entenem l’avaluació com un factor...
«Iatà», «nena cau», «nen aigua», «no té». Hem de corregir la parla infantil?
En aquest article d'opinió, Beatriz Ituero i Marta Casla es pregunten si hem de corregir els errors de la parla i...
Horitzó 2020