Va de… El cos a educació infantil
Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip... i del que fem. De fer sense pensar... a pensar ...
Teixint xarxes d´aprenentatge amb la comunitat
Per què cal utilitzar recursos comunitaris d’aprenentatge? És molt difícil parlar d’adquisició de coneixements...
Un canvi de mirada en la gestió del centre
Us presentem la proposta del CEIP Rosa dels Vents, una escola situada a Colònia de Sant Pere (Illes Balears). Els seus membres la definei...
El meravellós circ infantil
Fa dues dècades que a la nostra escola es realitza una proposta que ha superat la gran quantitat de canvis pedagògics i legislatius que ...
La formació interna del professorat del centre en competència digital
La formació en competència digital docent és una de les instruccions més sol·licitades pel professorat en general. ...
Al capdavall, ens mou l’emoció
Les emocions predisposen a l’acció. L’emoció és el que ens mou i ens commou. Les aportacions de la neurociènci...
Gimnàstica cerebral, una rutina diferent, enriquidora i divertida
Les rutines són fonamentals en el camp de l’educació infantil. En aquest article, s’hi presenta una nova rutina basada en un...
La presència de les famílies a l’escola
A partir de l’article de Jordi Collet, «Famílies: estrangeres en un país anomenat escola», reproduïm algunes de l...