Experimentar amb publicitat per aprender sobre imatge i cultura
El missatge publicitari és, en essència, poètic, o imperatiu, o potser li serveixen els recursos de la poètica per manipul...
Publicitat i alfabetització audiovisual
El present article ofereix una proposta didàctica orientada a promoure escenaris en què l’alumnat produeixi textos publicitaris on...
La construcció del desig
Aquest article narra una experiència didàctica al voltant de la producció de textos publicitaris radiofònics en el marc d&...
L’educació del desig
Avui dia, no és possible entendre el concepte de competència comunicativa si no integra els coneixements ni les destreses que fan possib...
De l’objecte al subjecte
Avui dia, no és possible entendre el concepte de competència comunicativa si no integra els coneixements ni les destreses que fan possib...
El llenguatge de la publicitat a l´aula
Intervencions de dinamització lectora des de la biblioteca escolar
El present article, basat en part del contingut de la tesi doctoral La lectura a secundària: Un cas pràctic de dinamització lectora a ...
Aprenent a escriure i pensar al laboratori
Les activitats d'investigació al laboratori són una eina didàctica útil que multipliquen el rendiment que produeixen si s'apliquen es...