Covid-19, pobresa i infància
L’articulat de la Convenció de les Nacions Unides sobre els Drets de l’Infant estableix que tots els nens i les nenes tenen dret a es...
Reflexió: Biblioteques escolars per moure el món
Biblioteques escolars per moure el món Francisco César Díaz Rey En aquest article s’hi revisen diverses metàfores especialme...
Confiproyecto. Aprender del confinamiento para hacer proyectos personalizados
La proposta didàctica que presentem mostra el plantejament de la tasca per projectes que es va dur a terme a l’Escola La Mitjana, de Llei...
Práctiques de qualitat en la formació
Un dels retrets que es pot fer a la universitat és la distància que manté respecte a la realitat escolar, però teoria i pr...
Taller d’escriptura: el procés d’escriure una carta
L’equip de mestres de l’escola La Marina, de l’Hospitalet de Llobregat, ha anat evolucionant entorn de la concepció de l&rsqu...
Ajudar a escriure per escriure’s
L’escriptura d’un text reflexiu és un procés que pot ser molt enriquidor. L’acompanyament d’aquest, també...
Material para el alumnado: “Agricultura ecológica, ¡de temporada y proximidad!”
Material per a l’alumnat: Activitats competencials per aprendre a usar les matemàtiques al cicle...