¿Por qué preguntarse si la escuela, y la escuela pública, son esenciales?
¿Por qué preguntarse si la escuela, y la escuela pública, son esenciales? Joan Domènech Francesch Maestro Quizás alguien cuan...
Material complementario. Tablas de programación: Confiproyecto. Aprender del confinamiento para ...
La proposta didàctica que presentem mostra el plantejament de la tasca per projectes que es va dur a terme a l’Escola La Mitjana, de Llei...
Quan el gel es fon
El que passa a l’Àrtic no es queda a l’Àrtic Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el...
Avaluació: teoria i pràctica
Erika Silva Fernández Al llarg d’un bon període de temps, un petit equip format per docents diversos hem elaborat un document de car&#...
Una mirada de llarg abast
Del CEP de Santander, de l’Escola Infantil Aire Libre (Alacant), de l’Escola Infantil de Tui (Pon...
Europa, sense fronteres? Projectes a l’aula a partir de problemes socials rellevants
Tot seguit es planteja un projecte enfocat a l’alumnat del cicle superior de primària que consta de dues parts: una recerca cooperativa d...
Enyorant el que no existeix. Elogi de l’escola pública
L’escola pública és l’ideal democràtic d’una institució per a totes les persones, independentment de l&r...