«M´ho repeteixes?»
Les professores i els professors ens repetim, expliquem les mateixes coses centenars de vegades, en canvi cada curs és nou. Si sabem què...
L´acompanyament emocional i la tutoria (per a les famílies)
Google Forms i QR: cadenats digitals. Una experiència desafiadora
L’app smashing ha arribat a casa nostra per quedar-s’hi. Combinar aplicacions diferents ens obre un món de possibilitats. Descobrir...
Incloent el pensament computacional a primària
Fa anys que som conscients de la gran importància que té desenvolupar el pensament computacional, i als centres n’hem d’inco...
Avaluar tenint en compte la diversitat de l’alumnat
Que un dia qualsevol un infant digui: «A mi la base d’orientació em serveix per posar ordre a les meves preguntes i frases i tamb&e...
Acompanyar el desenvolupament de la condició humana
Equitat en la infància
Aquest article és una síntesi de l’informe anual d’Unicef, Comitè Espanyol 2016, publicat a l’abril. S’hi...
Leer y escribir en una clase de educación infantil