Una mirada sociològica a la infància d’avui
L’article aborda la situació de la infància envers el benestar social a partir d’una doble dimensió: la pobresa infan...
No es inclusión todo lo que se dice que lo es.
Nous reptes, noves oportunitats
Nous reptes, noves oportunitats Equip docent de les escoles Alfred Mata i Salipota i Inspecció de zona* La situació de la pandèmia caus...
Cap a on anem ara?
Cap a on anem ara? José Fernando Juan Santos Professor de batxillerat del Col·legi Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jose.fernando....
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...
Recuperacions? Val més prevenir que curar
Els exàmens de recuperació s’haurien de fer al juny o al setembre? El professorat debat sobre la idoneïtat d’una &egrav...
Talentuz: l’atenció cap a un mateix a l’escola infantil
Una de les línies estratègiques del projecte Talentuz que desenvolupa l’escola pública de Lekeitio se centra en la confecci...
Material per al professorat: Un problema de conills. L’àlbum il·lustrat per establir connexio...
L’experiència que es presenta a continuació promou l’establiment de connexions a l’aula de primària entre ci&eg...