Qüestionar el discurs de l´odi des de l´educació
Qüestionar el discurs de l’odi des de l’educació Alba Quirós Guindal, Noemi Laforgue Bullido, Alberto Izquierdo Montero* El...
Ningú sap res?
Alumnes del màster de secundària i professorat novell expliquen la primera vegada que es van trobar amb una situaci&...
Percebre el que és invisible: l’aire en educació infantil
Al present article s’hi mostra una seqüència de tasques realitzades amb infants de P5. A través de preguntes i d’activi...
L´equitat en la infància rau en l´oblit?
Espais d´aprenentatge oblidats (de vegades)
Observació i atenció a l’aula de problemàtiques habituals en el traç de l’escriptura
Tradicionalment, s’han utilitzat una infinitud de còpies, mostres i manuals d’escriptura perquè l’alumne disgrà...
Fem mates amb flors i pedres
Pedir ayuda: cuándo y cómo hacerlo
Amb l’alumnat que presenta una conducta problemàtica, hi ha moments en què el mestre o la mestra pateix dificultats per distanciar...