Diseño de itinerarios de aprendizaje a través de las cápsulas
Diseño de itinerarios de aprendizaje a través de las cápsulas Alba Castelltort Valls, Esther González de Vicente Las 15 cápsu...
La dimensió digital en situacions escolars de confinament i postconfinament
El tancament dels centres escolars durant una quinzena de setmanes a causa de la COVID-19 ha obligat a repensar el paper de les tecnologi...
Escola, democràcia i transformació social
La finalitat d’una escola democràtica és la formació de ciutadanes i ciutadans crítics i participatius que ajudin a ...
L’escola i el museu fem un bon tàndem!
Aquest article relata l’experiència de col·laboració entre l’escola Miquel Bleach, de Barcelona, i el Museu Nacional ...
L’essència emocional
En aquest article d'opinió, Rosa Miralles reflexiona sobre la necessitat de prioritzar el benestar emocional per donar peu als aprene...
Rafel Bisquerra
L’educació emocional té grans propòsits a llarg termini. L’acció, doncs, ha de ser ferma, persistent, transver...
Libros. Encuentros. Convocatorias
Para redondear: Instalaciones para el juego presimbólico y simbólico