Sí que estem malament!
Stephen Ball: Educar o mesurar? «L’educació orientada a proves externes limita el desenvolupame...
La conversa amb aquest sociòleg britànic ens il·lustra de manera planera sobre com convergeix el neoconservadorisme espanyol que ...
Núm. 141: Les infusions.
«One day – one expression»
Els anys d’implantació del bilingüisme al nostre centre ens han permès detectar-hi possibilitats de millora. Al present artic...
La educación del siglo XXI: la urgencia de la educación moral
Aquest capítol analitza el nou concepte d’educació heretat i el que ha de sorgir al segle vinent, en una societat postindustrial, ...
Idees clau sobre les altes capacitats a l’escola
Les creences determinen les conductes dels docents. L’atenció a la diversitat està condicionada per les creences existents a l&rsq...
La escuela crítico-democrática: una asignatura pendiente en los umbrales del siglo XXI
En aquest capítol es parla de l’educació del segle xxi a Llatinoamèrica com d’un espai històric que retalla, d...
Tots som importants i junts som imparables
Els grups interactius constitueixen una actuació educativa d’èxit que promou que els infants aprenguin més i que augmentin ...