Proyecto Simbiosis-Salcedo: una experiencia de aprendizaje artístico contextualizada, emocionante...
Evidencia aplicada El proyecto Simbiosis-Salcedo se crea a partir del interés del alumnado de 1.º de ESO y de la necesidad de crear un pr...
«El professorat ha d’identificar que el model competencial dona solució als seus problemes; és fonamental que vegi sentit a l’esforç»
Aragó: patis pel clima
Canvi climàtic i acció en centres educatius Nieves Ibarra Ibáñez Servei de Canvi Climàtic i Educació Ambiental. Departam...
Materials a examen: Cómic, historieta o tebeo para niños (y no tan niños)
En el present article s’hi valora la seqüència didàctica Cómic, historieta o tebeo para niños (y no tan ni&ntil...
De què ens admirem
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Mes enllà de l’escola. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Identificar las emociones en la EI: «Hoy estoy contenta»
Open: mi historia