Enseñar: crear Zonas de Desarrollo Próximo e intervenir en ellas
L’ensenyament s’ha d’entendre com una ajuda al procés d’aprenentatge des de la concepció constructivista. Aquest...
Una experiencia de educación en comunicación compartida
Dime y lo olvido,enséñame y lo recuerdo,involúcrame y lo aprendo.Benjamin FranklinUno de los principales objetivos de la educación de...
Los libros de texto: un recurso flexible.
Sobre el proceso de adaptación
Me gustaría reflexionar sobre el denominado proceso de adaptación, que vivimos y padecemos cada año, de forma cíclica, las escuelas i...
El joc dels infants: mapa i tresor
Meritxell Fontanet Moya, Maria Olga Romera Acón Quan parlem del joc, les mestres, a les escoles, tenim dos reptes. D’una banda, el repte ...
La cohesión y el significado del discurso
El boom dels llibres de no-ficció
El boom dels llibres de no-ficció Entre els hàbits lectors dels infants es constata que, en general, llegeixen més obres de ficció...
Transformar un pati per revolucionar l’escola
Elena García Rodríguez Mestra i coordinadora del projecte Somni mediterrani, el nostre pati, del CEIP Mar Mediterráneo. Almeria Ám...